2011. június 30., csütörtök

Benedek István: Csineva. 1-2. kötet - Jelenlegi ára: 450 Ft

Teljesen újszerű állapotú.
ajánlás az írótól:
Azzal a bizonytalan kérdéssel indítottam el a regényt: mi történik egy emberrel, aki konokul ragaszkodik ahhoz, hogy nem hazudik? Sejtettem, hogy rossz végre fut, de csak a regény írása közben ismertem meg keserves sorsát. Végigkísértem  hét éves bolyongása során, átéltem kalandjait a börtönben, elmegyógyintézetben, gyárban, őserdő vadonában, Inkább éreztem, mint tudtam, hogy kietlen magánya mögött szerelmi csalódás is lappang. Még nem tudtam, kibe szerelmes, ezért adtam szerelmének a valaki nevet – Csineva ugyanis ezt jelenti.


Jelenlegi ára: 450 Ft

Az aukció vége: 2011-07-19 04:56
. Benedek István: Csineva. 1-2. kötet - Jelenlegi ára: 450 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése